منتدى الفـارس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اسلاميات دردشه افلام برامج الالعاب الرياضة وكرة القدم مصارعة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الزملكاوى
عضو متالق
عضو متالق
الزملكاوى

ذكر تاريخ التسجيل : 10/10/2007

شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!   شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Emptyالأربعاء 31 أكتوبر 2007, 5:48 pm

شاهد حسام حسن لما كان في الزمالك وهو بيشتم جمهور الأهلي وصالح سليم.. بالجــزمــــه يا حبيبي بالجــزمــــه.شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Zf15شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Zf2شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Zf15
https://www.youtube.com/watch?v=vBJN9TFOsCY

شهريار
عضو فضى
عضو فضى
شهريار

ذكر علم بلدك : شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Egypt10

مُساهمةموضوع: رد: شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!   شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Emptyالأربعاء 31 أكتوبر 2007, 6:42 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه مبسوط اوى يا خويا بالجزمه يا حبيبى بالجزمه

كل الى اقدر اقوله ان فريق بلا اخلاق وجمهور زباله
الزملكاوى
عضو متالق
عضو متالق
الزملكاوى

مُساهمةموضوع: رد: شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!   شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Emptyالخميس 01 نوفمبر 2007, 3:43 am

والله مافى جمهور ازبل من الجماهير العلوج والعلوج هنا مقصود بها الاهلى وعلى فكره العلوج دى مش الكلمه اللى فى دماغكو العلوج دى كلمه عربيه معناها الزبالين وفعلا انتو زبالين
الزملكاوى
عضو متالق
عضو متالق
الزملكاوى

مُساهمةموضوع: رد: شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!   شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Emptyالخميس 01 نوفمبر 2007, 3:50 am

ولو عاوز تعرف دا اكتر فى كليب معمول والموضوع اسمه خش واعرف ليه سعد الصغير غنى لالاهلى والحمار وهتعرف ان 99% من الاهلويه ماهم الا عربجيه وزبالين
الزملكاوى
عضو متالق
عضو متالق
الزملكاوى

مُساهمةموضوع: رد: شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!   شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Emptyالخميس 01 نوفمبر 2007, 3:55 am

وعلى فكره اللى بيقولك بالجزمه يا حبيبى بالجزمه ده تربيتكو ودا مش اول واحد تربوه ويشتموك بالجزمه وغيره واسال ابراهيم سعيد ومحمد عاشور الادهم عارفهم ولا لاء
شهريار
عضو فضى
عضو فضى
شهريار

مُساهمةموضوع: رد: شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!   شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Emptyالسبت 03 نوفمبر 2007, 5:34 pm

حسام طول عمره محترم لما كان فى الاهلى وعمره ما فتح بقه علشان الاهلى فريق كبير ومحترم

واداره قويه بس انا مش عارف لما راح الزبالك او الزبلكاويين اخلاقه بقت وحشه خالص بتهيالى اتعلم منهم اصل كلهم كده علوج علوج قصدى بها الزبالك جايه من الزبلكاوين يا زبلكاوى يا جاهل هاهاهاهاهاهاهاهاها
الزملكاوى
عضو متالق
عضو متالق
الزملكاوى

مُساهمةموضوع: رد: شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!   شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Emptyالسبت 03 نوفمبر 2007, 9:18 pm

ههههههههههه حسام محترم وهو فى الاهلى اهاهاهاها دا حسام وابراهيم اول لاعيبه دخلو **** معليش فى الكلمه مش لاقى ليها معنى تانى فى مصر وهو بيلعب فى فرقه العلوج قصدى الزبالين ييه قصدى الاهلى
شهريار
عضو فضى
عضو فضى
شهريار

مُساهمةموضوع: رد: شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!   شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Emptyالأربعاء 07 نوفمبر 2007, 10:20 pm

فين الاداره يا جماعه الموضوع فى كلام مش ممكن ارجو من الادراه المراقبه على الموضوع او حذف الموضوع
الزملكاوى
عضو متالق
عضو متالق
الزملكاوى

مُساهمةموضوع: رد: شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!   شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Emptyالثلاثاء 13 نوفمبر 2007, 1:35 am

انا الاداره يابنى
magdy
عضو ذهبى
عضو ذهبى

ذكر تاريخ التسجيل : 21/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!   شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Emptyالأربعاء 14 نوفمبر 2007, 2:05 am

اولا يا بوحميد // شكرا لعرض مثل هذه المواقف
ثانيا وهو الاهم // مفيش ابدا داعي حتى ولو انت كنت الادارة لمثل هذه الالفاظ فى المنتدى وراعي ان فيه بنات موجوده معانا بتشارك فيه
ثالثا// حاول تكون اكثر تحضرا من اى اهلاوي ومتتعصبش ابدا واوعى تتعامل معاهم بطريقتهم
رابعا // يا ريت لو تكلم شهريار وتقوله برضه هو كمان بلاش الالفاظ بتعته دي لما هو بيدور على الادارة
واخيرا //////// يا ريت لو تعرض الموقف بتاع احمد السيد فى مباراة النجم ونحاول نقارنه بموقف عمرو زكي //////////
==============سحل الصحراء============
شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! C6a1633b7a
http://www.raddadi.com
ALFares
الادارة
الادارة
ALFares

مُساهمةموضوع: رد: شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!   شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Emptyالأربعاء 14 نوفمبر 2007, 3:02 am

يا جماعة عيب كدا ميصحش الكلام والحاجات الللا بتعملوها دى احنا فى منتدى ومعاانا بنات على المنتدى

المفروض النقد ميبقاش كدا
ارجوا الالتزام
https://alfares1.ahlamontada.com
gogo88
عضو ذهبى
عضو ذهبى
gogo88

ذكر تاريخ التسجيل : 06/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!   شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Emptyالخميس 15 نوفمبر 2007, 4:45 am

لا تعليق

ياريت بس الحقد ده يقل شويه لانه ممكن يضر صاحبه

وخاصه فى حالتك دى

ياريت متزعلش من كلامى

جوجو 88

احمد حسين الاهلاوى الى الابد

بدون تعصب
gogo88
عضو ذهبى
عضو ذهبى
gogo88

ذكر تاريخ التسجيل : 06/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!   شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Emptyالخميس 15 نوفمبر 2007, 4:51 am

ياريت يا احمد تتحفظ فى الفاظك شويه لانى ممكن برده
اشتم
وانا بعرف اشتم وعلى فكره مش القصد اشتمك انت لا
لان انت اكتر من صديق وانت عارف
بس ياريت تراعى شعور الاهلويه اللى انا واحد منهم
وفخر ليا ان انا واحد من الاهلويه
واكيد انت كمان فخور ان انت زملكاوى
عايز تكتب اكتب زى منت عايز بس من غير شتايم لان انت متعرفش انا ساعه مقريت الكلام اللى
انت كتبه زعلت ازاى وشكرااااا
أحمد حسين
الزملكاوى
عضو متالق
عضو متالق
الزملكاوى

مُساهمةموضوع: رد: شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!   شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!! Emptyالخميس 15 نوفمبر 2007, 6:19 pm

اولا يا احمد اقرا الحوار من اوله وانت تعرف مين اللى غلط الاول اولا انا عمرى ما بغلط فى حد وانت عارف كده كويس لكن لما توصل ان حد يشمنى لازم ارد عليه وعامه هو قال ان احنا جمهور زباله يعنى يقصد كل الزملكاويه وانا قولت 99% من الاهلويه لان اعرف ناس اهلاويه محترمين كتير و انت واحد منهم

شاهد حسام وحسن ومدى حبه لصالح سليم والاهلى !!!!!!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1