منتدى الفـارس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اسلاميات دردشه افلام برامج الالعاب الرياضة وكرة القدم مصارعة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول

mdforever
mido
الزملكاوى
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الزملكاوى
عضو متالق
عضو متالق
الزملكاوى

ذكر تاريخ التسجيل : 10/10/2007

للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Empty
مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالخميس 18 أكتوبر 2007, 7:04 pm

طبعا هو سؤال غريب و موضوع اغرب لكن ادينا بنسلى نفسنا فى فتره توقف الدورى و بنسرى عن نفسنا حاله اليأس و الاحباط الشديده اللى احنا كلنا فيها...ما علينا...

دلوقتى يا ريت كل واحد يقولنا لو هو رئيس الزمالك يعمل ايه لانتشال الفريق من المتاهه اللى هو فيها...يا ريت كله يشارك منها نتسلى و منها نطلع بمقترحات ممكن تنفع....

و انا عن نفسى هبدأ :

1-التعاقد مع شركه رعايه و الاتفاق معها على بناء ملعب للنادى مقابل الاعلانات و خلافه.

2- التفاوض مع ريكاردو مدرب الهلال السودانى واعاده محمود سعد اما مديرا فنيا فى حاله رفض ريكاردو او مساعدا له ..

3- التعاقد فورا مع ايمن عبد العزيز و احمد حسن بلجيكا فى يناير باى ثمن

4-التفاوض مع جودوين او كلاتشى و احمد حسن المحله و هنداوى المحله و امير عزمى ووليد سليمان و احمد شعبان و محمود عبد الحكيم و محمد فضل وهانى سعيد وغيرهم من الاعيبه الجيدين

5- القيام بمذبحه فى الفريق بالاشتراك مع المدير الفنى بالاستغناء عن (العابدى لمشاكله و استهتاره - احمد حسام - علاء عبد الغنى - طارق السيد - زنجا - احمد حسام - اسامه حسن - ابو العلا-يامن بن زكرى- عبد الحليم على - عبد المنصف- حازم امام )

6- التنسيق الكامل مع راوابط المشجعين و انشاء مكتب اتصال لتلك الروابط داخل النادى

7-التدخل لافساد جميع صفقات الاهلى مهما كانت درجه الحاجه للاعب

8- التفاوض مع لاعبى الاهلى الذين اقتربت عقودهم من الانتهاء مثل متعب و حسن مصطفى و غيرهم لضرب الاستقرار فى الاهلى..

9- عدم التدخل تماما فى عمل الجهاز الفنى

10- تكوين لجنه كره من لاعبى النادى القدامى المشهود لهم بالخبره لاداره شؤون الكره فى النادى

11- انشاء قناه فضائيه للزمالك

12- محاوله التعاقد مع اكبر عدد من الناشئين الجيد داخل مصر وخارجها

13- اعاده حسام حسن للفريق فى يناير ودا اول عمل هاعمله
mido
عضو جديد
عضو جديد
mido

ذكر تاريخ التسجيل : 11/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالجمعة 19 أكتوبر 2007, 1:21 am

شكر ا يا زملكاوى على الموضوع الجميل دا
بس انا مختلف معاك فى بعض الاشياء

مثلا

عدم التعاقد مع ريكاردوا مدرب الهلال لانى مش متاكد انة ممكن ينقذ الزماللك من الى هوا فية

عدم التعاقد مع لاعب مثل ايمن عبد العزيز 1-لانة مش لاعب سوبر 2-لانة صرح بانة ممكن يلعب لاهلى لو طلبة 3- ودا الاهم انة هيدفع فية مبلغ كبير ممكن يدفع فى لاعب سوبر اصغر منة فى السن ويفيد الفريق اكتر؟
انا اظن ان احمد حسن ممكن يجي الزمالك فى شهر يناير او اموسم القادم
التفاوض مع جودوين اووو احمدحسن اى من الاتنين او محمد فضل يلريت لو جة
. اما بالنسبة لمحسن هنداوى لاعب المحلة فهو بالفعل كان وقع للزمالك الكوسم الماضى وانا كنت متاكد منة لانة هو الى قالى الكلام دا وهنرى مشيل رفضة واعتقد انة ممكن يرفض عرض الزمالك لو طلبة مرة اخرى.

الشىء الاخر هو ان نادى الزمالك بعد ما طرد لاعب مثل هانى العجيزى رجع تانى بعد تالقة فى نادية الحالى التفاوض معة هو ونادى الاهلى الكلام دا الى قالة ليا فعلا هانى العجيزى وتقريبا هو قريب من النادى الاهلى.

اهم شىء بقى لو انا رئيس نادى الزمالك اعمل مذبحة لاعبين فى النادى للعيبة المنتهية الصلاحيةمثل 1- حازم امام 2-عبدالحليم 3- احمد حسام4-اسامة حسن5 زنجا6-الاستاذ محمد عبد المنصف الغير محظوظ خالص................

كفايا علـــــــــــــــيك كدا النهاردة اكملك الباقى بعدين
الزملكاوى
عضو متالق
عضو متالق
الزملكاوى

مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالجمعة 19 أكتوبر 2007, 11:15 pm

كلام جميل بس انا مش معاك ان عبد المنصف مش محظوظ هو مش حارس مرمى اصلا وهانى العجيزى اعتقد انه لايصلح للعب للزمالك او الاهلى وبالنسبه لايمن عبد العزيز هو احسن البدائل المطروحه حاليا فى مركز الدفندر هو ولاعبى بتروجيت حسين على واحمد شعبان وحكايه كبير فى السن الزمالك مش هيرجع الا اذا جه لاعيبه سوبر وخبره فى نفس الوقت هو مطلوب الاعيبه الصغيره فى السن اه بس مش هى اللى هترجع الزمالك فى الوضع الحالى وبالنسبه للمذبحه اللى هتعملها مذبحه صغيره عاوزين مذبحه مذبحه
الزملكاوى
عضو متالق
عضو متالق
الزملكاوى

مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالجمعة 19 أكتوبر 2007, 11:17 pm

على فكره كل اللى دخل وهو مش زملكاوى كده عيب عليك
الزملكاوى
عضو متالق
عضو متالق
الزملكاوى

مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالجمعة 19 أكتوبر 2007, 11:18 pm

على فكره كل اللى دخل وهو مش زملكاوى كده عيب عليك
mdforever
عضو جديد
عضو جديد
mdforever

ذكر تاريخ التسجيل : 08/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالأحد 21 أكتوبر 2007, 5:00 pm

ربنا يتولاكم ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الزملكاوى
عضو متالق
عضو متالق
الزملكاوى

مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالثلاثاء 23 أكتوبر 2007, 3:58 pm

ودا اول اهلاوى ياسلم والبقيه تاتى
ALFares
الادارة
الادارة
ALFares

ذكر علم بلدك : للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Egypt10

مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالثلاثاء 23 أكتوبر 2007, 4:32 pm

لو سمحت ياحمد الموضوع لو كلامه ضغير متعملشى موضوع تانى هتلاقى كلمه حذف/ تعديل جنب الموضوع اضغط عليها وظبطه من اول
وعند تكرار اى موضوع اضغط على حذف الموضوع
وشكرا ليك ولمواضيعك يا زعيم
https://alfares1.ahlamontada.com
yasmina_only1
عضو فضى
عضو فضى
yasmina_only1

انثى تاريخ التسجيل : 07/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالثلاثاء 23 أكتوبر 2007, 6:17 pm

انا عندى اقتراح يا حماده
تعمل موضوع للمشرفين تعلمهم ازاى يعملوا موضوع Exclamation
yasmina_only1
عضو فضى
عضو فضى
yasmina_only1

انثى تاريخ التسجيل : 07/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالثلاثاء 23 أكتوبر 2007, 6:35 pm

معلش بقى يازملكاوى ان دخلت
بس اعذرنى بقى اصل انا مشرفه ولازم ادخل كل المواضيع
وظبطلك الموضوع عشان انت كنت مكرره
ALFares
الادارة
الادارة
ALFares

ذكر علم بلدك : للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Egypt10

مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالثلاثاء 23 أكتوبر 2007, 6:35 pm

ان شاء الله هيبقى فيه موضوع عن دا فيه كل شى عن عمل موضوع جديد
شكرا ليكى يا ياسمين على الافادة الحلوة دى
https://alfares1.ahlamontada.com
الزملكاوى
عضو متالق
عضو متالق
الزملكاوى

مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالأربعاء 24 أكتوبر 2007, 6:54 pm

ياكريم يارزاق ودا 2 اهلاويه كمان اسلموا وبمناسبه الكلام اللى مكتوب كله فى الفاضى الموضوع للزملكاويه بس
الزملكاوى
عضو متالق
عضو متالق
الزملكاوى

مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالأربعاء 24 أكتوبر 2007, 6:56 pm

ابعت يااااااااااااب
magdy
عضو ذهبى
عضو ذهبى

ذكر تاريخ التسجيل : 21/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالسبت 27 أكتوبر 2007, 2:40 am

اولا/ تسلم يابوحميد على موضوعك الجميل وفكرته حلو ولو انى شايف انها للتسلية فقط فيما بيننا وكنت اتمنى لو انها او ان كلامنا هنا ممكن يوصل لحد بجد وينفذه

ثانيا/ بالنسبة للفارس ويا سيمين هو الراجل مش قال للزملكاويه بس انتم ايه اللى دخلكم يا ريت تبطلو تقلبو ورا الناس فى كل حاجه (هو ده طبع الاهلويه مش هتتغيرم ابدا....احمد قال 2 اسلمو ؟؟؟؟؟فعلا هو عنده حق
ثالثا/ انا بختلف معاك فى التعاقد مع ايمن عبد العزيز وممكن يكون بديله اللاعب حسين على بتاع بتروجيت لاعب ممتاز ؟؟؟؟؟؟بالنسبة لحسام حسن انا معاك فى ده جدا واتمنى من الان انه يكون فى الزمالك وانا حاسس ان مشاكل حسام مع الاتحاد وراها حاجه زى كده واتمنى كده بجد ؟؟؟؟؟؟؟اما بالنسبة للمذبحة فانا بايدك فيها بكل قلبي ماعدا 2 من اللعيبة هم حازم امام وده لتاريخه مع الزمالك وعائلتة (معلش متقولش عواطف ) حازم مينفعش انه يمشي؟؟؟؟؟ ووسام العابدي لاعب جيد جدا لكنه بس واخد على طريقه لعب التواسه وكفايه انه لاعب عارف يعني ايه احتراف ولاعب جيد من وجهة نظري؟؟؟؟؟؟؟؟اما جودوين وكلاتشي فانا مش عارفهم اوى وكمان لو جم مصر هينفعو ولا لا؟؟؟؟بالنسبة لريكادو فانا مش معاك فى دى انا نفسي ما فنجادا او كابرال ولو واحد منا وجهة نظره

( لولا اختلاف االازواق لبارت السلع)(الاختلاف فى الراي لايفسد للود قضية) فاهمنى ولا لا
http://www.raddadi.com
البلدوزر
عضو نشيط
عضو نشيط
البلدوزر

ذكر تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالأحد 28 أكتوبر 2007, 3:08 pm

يا عم الزملكاوى
معلش انا مش معاكم كلكم فى اللى انتم بتقولوه ده
انت عارف ايه الحل
بس اوعى تضحك
لو انا مسكت النادي
هعمل ايه علشان حاله ينصلح
محدش يضحك

ـ

ـ

ـ

ـ

ـ
هجيب مرتضى منصور واعينه مكانى رئيس النادي تاني
الزملكاوى
عضو متالق
عضو متالق
الزملكاوى

مُساهمةموضوع: رد: للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول   للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول Emptyالأحد 28 أكتوبر 2007, 4:51 pm

شكرن على ردك يا مجدى وانا بالنسبه لايمن عبد العزيز لازم يكون فى الزمالك لاعيب خبره فى نص الملعب وبالنسبه لكابرال انا مش معاك خالص فى كابرال وبالنسبه لفينجاده مدرب ممتاز يارب يجى وشكرا لردك يابلدوزر ويبدو انك اهلاوى ولو كده يبقى فى 3 اسلموا

للزملكاويه فقط وياريت محدش اهلاوى يدخل حتى ولو من باب الفضول
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نشيد لو اهلاوى بجد صحيح
» خسائر تاريخيه لابد وان تذكر لكى يفتخربها كل اهلاوى
» انت اهلاوى؟ طيب تعالى كدا عشان تفتخر انك بتشجع نادى جامد اوى
» فينكوا يا جماعة اللى يدخل يسجل هنا
» سؤال يبكى القلب الجريئ يدخل ويجاوب ؟؟؟؟